• Witaj na stronie naszej szkoły - Szkoły Podstawowej nr 36 w Bydgoszczy im. Wincentego Wiernikowskiego.

    Projekt realizowany w ramach obchodów stulecia odzyskania niepodległości oraz odbudowy polskiej państwowości


Język polski

Klasa 4 A – język polski

Kontynuacja pracy z lekturą

  1. Na podstawie informacji zawartych w wypisanych w zeszycie rozdziałach książki „Tajemniczy ogród” napisz krótką notatkę na temat relacji Colina z ojcem z uwzględnieniem wydarzenia, które zmieniło tę relację i sposobu ich pojednania.
  2. Na podstawie wskazanych poniżej fragmentów lektury zapisz informacje dotyczące wyglądu tajemniczego ogrodu.

WYGLĄD TAJEMNICZEGO OGRODU

 

Podczas pierwszej wizyty Mary

(od początku 9 rozdziału)

Na wiosnę

(początek 23 rozdzialu, od słów „Istotnie czarami zdawać się mogły…”)

 

 

 

  1. Zastanów się jaką rolę odegrał ogród w życiu bohaterów.

Proszę o zalogowanie się na platformę wsipnet.pl poprzez zakładkę „Dołącz”. Następnie, należy wpisać kod klasy (4I7K-4A-JPL) co umożliwi zalogowanie.

Wykonane zadania można przesyłać w formie zdjęcia lub innego załącznika na adres poczty elektronicznej: patihanuszek@op.pl.

Powyższe zadania obejmują materiał z lekcji do czwartku 19 marca włącznie. Kolejne zagadnienia przekażę przez platformę wsipnet.pl pod warunkiem, że cała klasa się na nią zaloguje. W innym wypadku, poinformuję o zadaniach poprzez stron internetową i e-dziennik.

Klasa 8 A i 8 B

Zagadnienia zostaną podane przez platformę wsipnet.pl, o czym uczniowie zostali poinformowani. Kod klasy 8 A to:  4I7K-8A-JPL, natomiast klasa 8 B jest już w całości zalogowana na platformie.

JĘZYK POLSKI KLASA VI A

POMYSŁOJADEK – nauka online

Adres: http://pomyslojadeksp36.blogspot.com/

WAŻNE!

Zgodnie z rekomendacją MEN do kontaktu  z uczniami w ramach zajęć z języka polskiego i historii wykorzystywany będzie dziennik elektroniczny (kontakt bezpośredni z rodzicem i uczniem oraz bezpośrednie przekazywanie, wyjaśnianie, prowadzenie indywidualne każdego ucznia) oraz mailing do rodziców.

KLASA 7A i 7B

Karta pracy do lektury

Zadania do lektury „Mały Książę”

  1. Podróż Małego Księcia w poszukiwaniu przyjaciół

Napisz plan wydarzeń (forma równoważników zdań) z wyprawy bohatera, uwzględnij wszystkie planety – do wtorku

  1. Wykonaj zadania karty pracy (wydrukuj ją i wklej do zeszytu albo zapisz zadania w zeszycie) – do piątku
  2. Wypracowanie: Na podstawie przeczytanej lektury udowodnij, że dobre widzi się tylko sercem – rozprawka. ( Proszę o napisanie tej pracy na kartce A4 w jedną linię, w zależności od rozwoju sytuacji może poproszę o przesłanie zdjęcia pracy elektronicznie) – do poniedziałku 23. marca
  3. Zachęcam do obejrzenia filmu dostępnego online

KLASA 8C

Zadania przekazywane według wcześniejszych ustaleń z uczniami.

JĘZYK POLSKI   KLASA VA, VB, VIB

Zgodnie z zaleceniami MEN do kontaktu z uczniami w ramach zajęć języka polskiego będzie wykorzystywany dziennik elektroniczny oraz kontakt mailowy z rodzicami. Proszę uczniów o zalogowanie się na platformę wsipnet.pl poprzez zakładkę “Dołącz”. Przypominam kody dostępu dla poszczególnych klas:

KLASA VA  4I7K-5A-JPL

KLASA VB   4I7K-5B-JPL

KLASA VIB 4I7K-6B-JPL

Dodatkowe ćwiczenia uczniowie znajdą na platformie edukacyjnej eduelo. Wszystkie dzieci otrzymały loginy i kody dostępu.

Uczniowie poszczególnych klas mają za zadanie przeczytać lekturę (termin do sprawdzenia w dzienniku, w zakładce zadanie domowe) 

KLASA VA   S. Szmaglewska, Czarne stopy

KlASA VB    E. Niziurski, Sposób na Alcybiadesa

KLASA VI B  I.Jurgielewiczowa, Ten obcy

 

 

 

Komentarze są wyłączone.